پنجشنبه، ۱۹ تیر ۹۳ - ۰۹:۰۸

خبرگزاری ایسنا: ایسنا به خاطر اشتباه سهوی و نسبت دادن یک جمله به مجید جلالی از این مربی و مخاطبان خود عذرخواهی می‌کند….

خبرگزاری ایسنا: ایسنا به خاطر اشتباه سهوی و نسبت دادن یک جمله به مجید جلالی از این مربی و مخاطبان خود عذرخواهی می‌کند.

پس از انتشار بیانیه جنجالی کانون مربیان، خبرنگار ایسنا مصاحبه‌ای را در تاریخ 10تیر93 با مجید جلالی انجام داد که این مصاحبه با تیتر “دفاع جلالی از بیانیه سوال‌برانگیز کانون مربیان فوتبال” در ساعت 00:08 بامداد روی خروجی خبرگزاری قرار گرفت.

در ابتدای این مصاحبه، گزارشی نوشته شده بود که به تغییر نگرش مربیان ایران نسبت به کارلوس کی‌روش می‌پردازد. در بخشی از این گزارش نقل قولی به جلالی منتسب شده بود که با یک اشتباه سهوی همراه شد. در ابتدای این گزارش به اشتباه به نقل از جلالی آمده بود که “کی‌روش از همه مربیان ایرانی بهتر است” اما این نقل قول مربوط به جلال چراغپور است که در مصاحبه با ایسنا چنین اظهارنظری کرده بود.

ایسنا بابت این اشتباه سهوی از مجید جلالی و مخاطبان خود عذرخواهی می‌کند.

مجله اینترنتی برترین ها نیز به دلیل باز نشر خبر مذکور از ایسنا، از مجید جلالی و مخاطبان خود عذرخواهی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.